Lieve Woorden

Ons Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

0/250 karakters

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
5 berichten.

Marleen

heeft geschreven op 26 augustus 2020

15:12

En opeens stond daar een mooie cake, met aardbeitjes en slagroom, prachtig ingepakt op een mooi bord. Ontroerd!!!! Dank je wel Stichting Antje, voor dit wel heel welkome hart onder de riem na 3 dagen kuren🧡
Dienke Scholten

heeft geschreven op 15 mei 2019

18:14

Zomaar werden we vandaag verrast met een grote schaal boerenkool met worst. "Omdat een dag niet hoeven koken ook wel eens fijn is" stond er op het kaartje dat erbij zat.
Het smaakte heerlijk en kwam ook nog eens goed uit omdat Jan s avonds nog moest werken. Zo kon hij alvast een hapje eten. Voor de gezinsleden gaat namelijk het 'gewone' leven ook gewoon door. Ook al valt dat altijd niet mee. We willen Janine, Henk en de stichting Antje dan ook heel hartelijk bedanken. Echt een super stichting!❤
Yvonne

heeft geschreven op 20 september 2018

20:53

Vandaag…zomaar uit het niets…een bos bloemen…omdat we leven met kanker in ons gezin. Hoe warm en ontroerend lief…dank je wel!
Jelle Berens

Varsseveld

heeft geschreven op 17 juni 2018

20:36

Een stukje verlichting door Stichting Antje
Als je de boodschap “er is een tumor gevonden en het lijkt erop dat het kwaadaardig is” word je van het ene op het andere moment heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Na een tijd wordt duidelijk dat het er allemaal niet goed uitziet en begint het proces van doktersbezoeken, onderzoek na onderzoek en de behandeling.
Mijn vrouw had eierstokkanker en deze ziekte woekert vaak al jaren onder dat je iets in de gaten hebt. En al het dan wordt ontdekt, is het eigenlijk te laat. Er zijn chemobehandelingen, die heel veel bijwerkingen geven en het lichaam krijgt klap na klap. Verschillende operaties, de chemo’s, medicijnen tegen van alles en nog wat en de continue onzekerheid. Vanzelfsprekend ga je samen naar de chemo’s, de gesprekken met de artsen, de kleine ingrepen en alles wat de ziekte veroorzaakt.
Op dat moment moet je terugvallen op elkaar. En er voor elkaar zijn. Maar er ook voor de kinderen zijn. En het “gewone” leven gaat ook gewoon verder. Dus leuke dingen doen met de kinderen, dagelijkse zaken regelen en tijd voor elkaar hebben.
Als echtgenoot komt er dan veel op je af. Naast er zoveel mogelijk zorg bieden aan je geliefde heb je ook te maken met de kinderen die ook getroost en gesteund moeten worden, maar ook het huishouden, de boodschappen, het koken, het regelen van alle zaken en naar het werk.
Dan merk je dat het soms vastloopt, dat het teveel is en dat dagelijkse dingen een extra belasting zijn. Iedereen wil graag helpen, maar het is altijd moeilijk het te vragen. Het voelt alsof je een ander lastigvalt. Terwijl het ongetwijfeld niet zo is. Maar ja…
Mijn vrouw vond via een kennis en internet de Stichting Antje. Een Stichting die mensen tijdens deze moeilijke periode – en daarna – bijstaat door enkele werkzaamheden vrijwillig over te nemen. Mijn strijkgoed, zo’n berg die met drie kinderen snel te groot wordt, kon ik bij ze kwijt en hoewel het toch een beetje raar voelt, is het een hele opluchting. Tijdens “piekuren”, momenten dat alles te druk werd, kreeg ik een maaltijd die zo in de oven kon, zodat je wel gezond bleef eten in plaats van een afhaalmaaltijd. Deze dingen helpen je letterlijk je te richten op wat belangrijk is: je kinderen, het rouwproces en de noodzakelijke regeldingen.
Al met al een heel fijne organisatie met lieve mensen die je letterlijk helpen tijdens de moeilijke periode rondom het verlies van degene die je het meest liefhebt.
Dank jullie wel voor de echte steun!
Nienke

heeft geschreven op 28 maart 2017

22:38

Wat een fantastisch mooi initiatief! Dit kan maar door 1 persoon bedacht zijn… lieve Jeanine je bent echt een super mooi mens met een enorm warm hart voor anderen…. wens je alle goeds toe met je stichting! Ik weet zeker dat je tot zegen zult zijn in de gezinnen waar jullie gaan helpen. Lieve groeten!

Kan jij onze hulp gebruiken?

Neem gerust contact op